• یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
  • دسته بندی : شهرستانها
  • کد خبر : 972-397-5
  • خبرنگار : 68013
  • منبع خبر : گزارش

فرماندار قروه:

مدیران در کیفیت ارائه خدمت به مردم بازنگری کنند

فرماندار قروه گفت: مدیران در مجموعه کاری خود باید روش های رسیدگی به ارباب رجوع را تغییر داده و در کیفیت ارائه خدمت به مردم بازنگری کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، موحد امان اللهی در شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه تغییر مدیریت فقط تغییر نام نیست، اظهار کرد: جابجایی مدیران و بهبود خدمات رسانی باید برای مراجعه کنندگان و ناظران ملموس باشد.

وی با بیان اینکه مدیران در جلسات به ویژه شورای اداری باید با آمادگی کامل و راس ساعت حضور یابند، افزود: در برگزاری جلسات بدنبال تعداد زیاد مصوبات نباشیم بلکه هدف تصویب کم و عملیاتی موضوع ها باشد.

امان اللهی از مدیران خواست سفر مدیران بالادستی را به فرمانداری اطلاع دهند تا آنها را با موانع توسعه شهرستان آشنا کرده و در جهت رفع مشکلات برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه با مراجعه سر زده به ادارات عملکرد مدیران در راستای وجدان کاری و انضباط اجتماعی بررسی می شود، تاکید کرد: دست مدیران توانمند را علاوه بر اینکه به گرمی می فشاریم و با تمام وجود از آنها حمایت هم می کنیم.

فرماندار قروه با بیان اینکه مدیران خود را با سیاست های دولت جمهوری اسلامی منطبق کنند، گفت: خدمت بی منت و خالصانه به مردم بویژه محرومان و مستضعفین و توسعه شهرستان از جمله این سیاست هاست.

وی اضافه کرد: مدیران در حوزه مسئولیت خود در برابر مردم، خدا و سلسله مراتب اداری پاسخگو هستند، اما فرماندار در برابر همه مردم و مدیران، مسئول است.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: